Логотип

Основний логотип Nicolas використовується з дескриптором make future with us.
Архів з усіма поширеними форматами: ai, eps, pdf, png и svg.

Завантажити (2,64 МБ)

Правила розміщення

  1. На графічно насичених фонах логотип розміщується тільки з червоною плашкою.
  2. На однотонних фонах допускається розміщення логотипу без плашки, з білим, чорним або фірмовим червоним кольором.

Додатково можна використовувати білий логотип з прозорістю. Рівень прозорості повинен бути не менше 50% від повного білого кольору #ffffff. Таке використання допустимо в підписі до проекту, серед логотипів інших партнерів. За умови, що Nicolas є на одному рівні за важливістю з іншими партнерами і якщо того вимагає дизайн сторінки. Сусідні лого, повинні бути виконані з тим же ефектом. В іншому випадку, використовуйте основні кольори.

Вариант логотипа при размещении на сложных фонах.
Вариант который следует размещать на сплошных фонах. Безопасным расстоянием служит отсутствующая плашка.

Вільний простір

Вільний простір навколо логотипу забезпечує його найкраще візуальне сприйняття і максимальний вплив на глядача. Ніякі елементи графіки, зображень або тексту не повинні потрапляти в область вільного поля логотипу. Вільне поле навколо логотипу має становити не менше ⅓ висоти логотипу.

Палітра

Фірмовий червоний колір:
HEX #E50039
CMYK 0 100 75 10

Шрифти

Arsenal

Фірмовий шрифт для ділової документації, фірмової атрибутики, реклами та іншого.

Завантажити шрифт

PT Sans

Використовується для другорядних або альтернативних заголовків в роботі з подачею медійного контенту і на сайті.

Завантажити шрифт

Roboto

Використовується в інтерфейсних елементах, підписах, таблицях і подачі даних, рекомендований для дрібних кеглів.

Завантажити шрифт

Неприпустиме використання

Недотримання правил описаних вище, може призвести до спотвореного сприйняття нашого бренду. Категорично не допускається використання:
— спрощеного логотипу з контурним обведенням;
— спотворення пропорцій логотипу;
— дескриптор невірного масштабу;
— заливка патернами й градієнтами
— заливка кольорами відмінними від чорного, білого або фірмового червоного.

Прикладів можна навести більше. Але якщо ви будете дотримуватися описаних правил, образ нашого бренду не постраждає.