Прикладів можна навести більше. Але якщо ви будете дотримуватися описаних правил, образ нашого бренду не постраждає.
Логотип
Основний логотип Nicolas використовується з дескриптором make future with us.
Архів з усіма поширеними форматами: ai, eps, pdf, png и svg.
Правила розміщення
- На графічно насичених фонах логотип розміщується тільки з червоною плашкою.
- На однотонних фонах допускається розміщення логотипу без плашки, з білим, чорним або фірмовим червоним кольором.
Додатково можна використовувати білий логотип з прозорістю. Рівень прозорості повинен бути не менше 50% від повного білого кольору #ffffff
. Таке використання допустимо в підписі до проекту, серед логотипів інших партнерів. За умови, що Nicolas є на одному рівні за важливістю з іншими партнерами і якщо того вимагає дизайн сторінки. Сусідні лого, повинні бути виконані з тим же ефектом. В іншому випадку, використовуйте основні кольори.
Вільний простір
Вільний простір навколо логотипу забезпечує його найкраще візуальне сприйняття і максимальний вплив на глядача. Ніякі елементи графіки, зображень або тексту не повинні потрапляти в область вільного поля логотипу. Вільне поле навколо логотипу має становити не менше ⅓ висоти логотипу.
Палітра
Фірмовий червоний колір:
HEX #E50039
CMYK 0 100 75 10
Неприпустиме використання
Недотримання правил описаних вище, може призвести до спотвореного сприйняття нашого бренду. Категорично не допускається використання:
— спрощеного логотипу з контурним обведенням;
— спотворення пропорцій логотипу;
— дескриптор невірного масштабу;
— заливка патернами й градієнтами
— заливка кольорами відмінними від чорного, білого або фірмового червоного.